världens goaste kusin !

när jag kom hem i lördags
efter första dagen på gesällen så var min söta 7åriga kusin här hos oss ,
mamma passade henne , eller ah vi passade henne ! :)

när jg var mitt i ett telefonsamtal passade hon på att rota lite i mitt rum , hon hittade min sminkneccesär
och helt plötsligt hörde jag bara ngn fnissa och hon satt och hitta massa roligt . sen började hon måla i mitt annsikte ,
och jag som var ganska inne i samtalet insåg inte hur mkt hon kladdade ,
hon fortsatte och fortsatte.
 sen när jag hade lagt på fortsatte hon ltie till !
seen , SOFIAA HIHIHIH KOLLA I SPEGELN !
så går jag bort . och detta möter jag !


jag har nog världens sötaste kusin !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0