vad gör man

kom nyss hem !
stressade från jobbet , hem , var hemma tio min , bytte om , slängde igen skridskoväskan ,
 mot scandinavium . på väg in fick jag ett samtal , 
dinosaurier hade stormat och försört hela scandinavium !! ;)
så de blev ingen is idag ! trist trit ! 
var ju så sugen på träningen :D
åh ville se våran nya liiilla maskot , helens bäbis ! nelly som hon förhopppningsvis ska heta ;) men får se om dom kommer imorgon !

nu ska jag nog slappa litte , och tvätta håret . det är gigantiskt nu ... fia fluff till 100 % . but i like it . !
ska ju få ny färg imorgon ,, igen ! haha .
Teknikern från Lanza kommer ju imorgon, och jag ska vara färgmodell och visa upp mig för 30 frisörer som kommer på kurs till VÅRAN salong . så kul att dom väljer våran . bara för att den e så fin och stor =) hihi

nä nu ska jag hitta på ngt !

haaaaj

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0