USCH !

blev inte en bra dag !
vi mådde rikitgt kass jag och lisa !
men vi fixade hela dagen med tabletter osv .
och nu är jag pigg igen och ska ta och träffa lite kompisar i kungsbacka !
sätta oss på rumpan bar , tjöta och träffa folk :)
det blir en bra kväll! =)

men imorgon blir bäst :D
då är det fira annika som gäller !

nu ska jag hoppa in i duschen !
och sen göra mig iordning ! platta håret osv ! :)
eller kanske ska köra på lockigt idag ???
tvksamt . men får se va jag orkar :P

roligt att folk ringer och bokar . jag får mer och mer jobb och jag blir bättre och bättre , och jag kommer kunna starta mitt företag snabbare =) det kommer gå riktigt bra detta :D
känner det på mig !

ha en trevlig kväll .
för de ska jag ha :D
pusssssss

Kommentarer
Postat av: Catte

Hej soffiprutt nu har jag hittat in här igen, :) du är en grym frisör inte konstigt att du får mer jobb :D,

2009-10-02 @ 20:43:56
Postat av: sofia

heeeeej gumman , kul att du e tillaks ;) aw du e sööt du =) fika snart =) puss <3

2009-10-02 @ 20:49:56
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0