up and down !

är väldigt trött nu , funderar på att sova !
är inte aaaaaalls sugen på att jobba imorgon . och då är det allvarligt för jag älskar mitt jobb .
men jag känner mig inte helt hundra alltså !

Grym träning idag !
allt börjar ramla på plats , och vi börjar få upp lite speed !
det gillar vi .. :)

imorgon blir det en mysig dag ,
eller kväll kanske jag ska säga . vi är nämligen lediga från träningen !
och jag ska passa på att ta en fika med min kära vän jensine =)
ska sätta oss på karma efter båda våra jobb ! vi slutar båda runt 7 så de blir alldeles perfekt =)
så tråkigt att man inte träffas mer , men jag är glad att vi fortfarande ses iallafall , de är den ända jag har kontakt med från 9an =) men även den bästa ;)
min närmsta kompis på högstadiet !


bild från min 20årsfest =)  tema glitter och glamour ;)

e
fter fikan imorgon blir det hem och sova , sen ska jag fan ha sovmorgon på tisdag och jag ska faktiskt stänga av allt som kan väcka mig ! hatar att bli väckt och alltid är det något ! eller så vaknar jag av mig själv alldeles för tidigt och kan inte somna om! inte okej ,
nä nu babblar jg bara om onödiga saker .
dags att dra mig !

ha det fint ! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0