underbart!

måste bara berätta om dagens höjdpunkt !
en kund som ööööveröste mig med komplimanger ,
hon hade aldrig stött på en sån proffsig och duktig frisör ????
woow  . sicken komplimang , dock håller jag med henne att hon blev sjukt snygg !
hon hade hår ner till midjan . jätte tjockt jämnlångt . jätte fult ,
ärligt .
hennes annsikte försvann toootalt !
jag frågade hur hon kände för att klippa av en del . hon hade inte allls svårt för det så det rök .
klippte en page , lite uppklippt bara , inte en graderad så utan bara lite enkelt uppklippt , och hennes lockar kom fram sååå snyggt , sen gjorde jag blonda slingor och la på en beige nyansering på det . SJUUUUUKT snyggt .
och hon stannade en kvart extra och ville inte gå därifrån , hon kollade sig i spegeln hela tiden och gick fram till min chef och sa att dom hade en så grym frisör och sånt som jobbade hos henne . hahahah .. så go var hon! hon blev verkligen en helt ny människa och de va jätte kul !
jag ÄLSKAR MITT JOBB , speciellt när man får höra att alla är så nöjda !
till  undantag av en jävla kund som jag hade i fredags då . men de va faktiskt första som betett sig så mot mig !

meen . de e så kul att höra när folk blir så nöjda och tackar mig om och om igen !
hur glad blir man inte !
love it !
<3


Kommentarer
Postat av: jennie

hej sofia!



Jag vill boka klipp och sling hos dig...Har du möjligtvis tid nästa onsdag el torsdag?:)



Mvh jennie

2009-10-22 @ 18:47:13
Postat av: jennie

skulle du kunna skicka mig ett mejl när du svarar på mitt meddelande.



Mvh jennie

2009-10-23 @ 17:03:33

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0