Trött !

precis hemkommen från salongen .
blev inget med Jensine idag tyvärr :(
hon hade glömt av att hon skulle på middag med släkten !
så det blir för mig att mysa med familjen ,
ska snart åka ner och handla lite mat och sen ska vi slå oss ner framför tvn ! =)

är heeelt slut !
har haft fullt upp idag på salongen !
som vanligt iochförsig men de va mkt "stora" jobb , typ avfärgningar och mkt stora förändringar på klippningar osv . så då tog en klippning längre tid . och då skjuts allt fram och så vidare ;) haha
 så hade jag pappa på salongen och fönade herrvågor inför gesällen =)
det gick mycket bra =)
så nu vet jag va jag ska ha för produkter till det med ! =)
känns skönt . det är faktiskt bara 12 dagar kvar nu :S
fan fan fan . är mkt nervös !
har ställt fram de flesta produkterna som ska användas . ngn annan dag i veckan ska jag packa ner dn stora vagnen jag ska ha med mig , med ALLT !
tänk om man skulle glömma något !!!!! :O man hade ju aldrig förlåtit sig själv ! haha

jaja , nu ska jag inte babbla på mer ,
;)

<3 S

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0