Tre tunga ting!

Tre saker som gör mig lite extra svajjig just nu ,

GESÄLLEN!  3 dagar kvar !
ber till alla i världen . SNÄLLA jag vill så gärna klara detta ! please please please !

TEST!
konståkningstest . jag mååår dåligt över sånna tester . man känner sig så dålig och gör ännu sämre ifrån sig . vill inte !

värst utav allt MITT KORTA HÅR !
okej de är inte kort , det är 10 cm kortare än innan . eller 15 . och de e kort för mig ! men de e ah usch . jag mätte de i morse och är så nöjd . tog en förebild och hoppades på att allt skulle kännas så gött efter . visst de e friskt . men mitt hår e boooorta . total gone !
jaja what ever . sånt e livet . men naj  ni får inte se de på ett bra tag . tror jag ! 
 
haj godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej är de gk som ska ha test??

vilket datum är de jag har en åkare som behöver testas. hoppas att du kan hjälpa mig.

2009-10-14 @ 00:00:08
Postat av: SOfia

ja de är gk , och jag tror det var den 28onde oktober :) i rinken =)

2009-10-14 @ 00:05:36
Postat av: Lina

jag vill se ditt håååååååår!

2009-10-15 @ 19:20:01
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0