Sorryyy ! ;)

tråkigt dålig uppdatering men jag har haft fullt upp !
skall först berätta lite om i söndags andra dagen på gesällen. . !

Första kunden , som var therese , kom i tid och det gick finfint ,
tönten tycker att de är för kort , men alltid innan har hon klagat på att de blir så långt snabbt , så att nu håller de sig kort lite längre och hon vänjer sig ;) jag fick iallafall G på denna frisyren , och jag hade fått VG om jag hade rakat bort lite kroppsludd i nacken ?????
hallå eller :D haha ,, kanske skulle passat på å ta annsiktet med eller? :S töntigt !







Andra kunden , kortfest  gick också bra ! det känndes finfint !
så jag va nöjd ! :)
Fick G för dom ville ha mer toupering i luggen och jag råkade ha kvar en stöd nål i som man inte fick ha .
sen hade jag varit så klantig att jag inte skrev på pappret att jag skulle ha en dekoration !
så det var jag nära att ryka på !
men dom va snälla som tur var :P
hade det varit fult under smycket hade blivit icke bedömningsbart , men dom lyfte på smycket och såg att de va slätt och fint :)




sen efter det var det min damklippning med formfön !
gick finfint . fick VG på klippningen och G på fönen för hennes extrema virvel i nacken är omöjlig att föna på plats ,
så det blev en liten dragning på vänster sida virveln ,
men annars hade hon rejäl volym när hon gick därirån ;)

efter det så va de min långhårsuppsättning .. =)
gick finfint , och jag va mkt nöjd !
fick vg på denna , och de blev ingen bild eftersom vi har innan och det var väldigt likt så tänkte att de inte va hela världen att jag glömde (A) på denna fick jag inte mvg för dom ville att jag skulle touperat lockarna i botten , så dom satt fast mer , :)




sen gjorde jag ju brud med , med slöja och krona ,
och den blev väldigt bra , förutom att slöjan var en liten bit längre på ena sidan , men dom lärde mig hur jag skulle göra för att få de exakt jämnt eftersom inte vi fått lära oss det , men jag fick iallafall VG på denna med =)
jätte nöjd är jag :)
här blev de med en gammal bild .




efter detta moment var det dags för betygs snack ! och jag blev överlycklig när dom började med att säga :
du har klarat alla dagens moment ! WOOHOOOO !
lycklig sofia  !

så nu är det 30 nov endast EN modell att göra !
jag trodde aldrig att jag skulle sitta här och ha alla andra moment klara !!

efter när jag klarat de sista momentet kommer jag bli bjuden till en stor middag på börsen , kommer få ca 2 - 4 extra biljetter , som jag ska få gå på en gesällbrevs utdelning ! fin 3 rätters middag med utdelning där man går upp på stor scen och tar emot sitt kära gesällbrev ! ! :D
sjukt kul !


måste bara lägga in en bild på min fina permanent med som blev kalas bra som jag fick MVG PÅ !!!
som domarna sa var den finaste av alla som gjorde gesällen !! SKRYTA ! :D haha
tyvärr hade jag ingen förebild . glömde att ta det, trots att dettaa var det roligaste momentet att se före och efter på ;)
men värt att veta är att hon hade spiiiiik rakt hår innan :)





nu ska jag åka och träna :)

pussss

Kommentarer
Postat av: thessan

HAHA:D japp ta ansiktet nästa gång när du ändå har MED dig rakaparaten=)haha;)

2009-10-20 @ 21:59:35
Postat av: Lina

SÅ HIMLA KUL! JÄTTE FINA MODELLER SOFIA! <3

2009-10-20 @ 22:08:26
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0