sjuk ?

känner mig inte helt hundra idag !
men ska snart pallra mig till jobbet ! man kan fan inte vara sjuk som frisör ! man får så dåligt samvete för alla som har tid idag ! =(

måste bara berätta en sak , läste min gamlaaaaa blogg igår ! och så kom jag in på ett inlägg om en speciell kille.
haha ..
det var så roligt ,
Vi träffades på en kurs . för håltagning av öron och näsa :)
han va gryyyyymt snygg och vi var ett "par" hela dagen , man skulle vara två och två och göra massa grejer.
vi hade as kul och skrattade så jag trodde jag skulle dö .
vi hade samma intressen och allt va verkligen skit kul !
vi gick hem , tog varanns nr , jag hörde av mig efter två månader om hur de gick med hålen ,han svarade att det hade gått bra och att han hade väntat på ett sms ,
sen rullade allt på och han blev en besatt människa ???
shit . han smsade nog 10 gånger per dag , och tillslut så när jag var på ett läger .
så skrev jag till han att jag inte hade några pengar kvar, (har gratis sms) å att jag inte kunde skicka så mkt mer ..
då får jag ett sms där de står " ditt kontantkort har laddats på med 200 kr . känner man sig tvungen att svara nu ?
hahaha .. jag är ju sån som inte kan vara dum och bara strunta i det heller . utan jag fortsätter ju svara på tre om dagen iallafall ! :P hahah
samma träningsläger fick jag ett samtal från en okänd ringd upp och det var blomsterhandeln i kungsbacka . observera att denna kille bor i malmö !
-HEj du har ett blomsterbu här . är du hemma så vi kan komma och lämna de?
(VA ? ehm hmm vem fan kan de vara ? :S:S) ah pappa e hemma.
ringer pappa !
där kommer de blommor .
5 rosor och massa annat fint i ! :P så står det
"du är själv en ros, men här får du några till, kram från ******"
haha .. detta va inte sant .
detta va slutet. när han sa "grattis på födelsedagen , tänkte skicka en ring till dig"
när det var mammas födelsedag och han kollat upp det på hitta.se, numret stog på henne, då fick jag nog , jag hörde aldrig mer av mig !


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0