rubbad ?

eh jag är helt konstig iidag !
iiiiiiiiiiiiingen bra träning idag , för min del !
söööööööööög verkligen !
hade tankarna ngn helt annantsanns . inte okej .
mmen just idag fick det vara okej . har vart en lite jobbig dag på jobbet idag ....
hade en liten paus mitt på dagen ,då jag packade ihop allt . !
men de blev sjukt segt , och då ska ni bara veta imorgon . vi har kryssat av så jag ahr fem timmar ledig på dagen . har en kund mellan 9 och 11 . sen har ja ginget förän en kund vid fyra . !!
åh jag ska packa klart de sista , packa ner allt smidigt , så de är lätt att packa upp det på lördag morgon . !
sen ska ja gringa alla modeller . alla 8 och berätta lite nogrannare om hur allt kommer gå till . som JAG vet ,
har inte ngn jätte koll på vad som ska hända , men ah . lite iallafall .
åh sen så blir det vid 6 att packa in allt i bilen , åka hem och sätta sig framför tvn . tänka lite , sen är jag där ! sick .....
det kommer vara två låååååååånga dagar ..

nää jag klarar inte av att prata om detta mer .. jag gör inget annt . drömmer om detta , tänker hela tiden. ... varenda minsta lilla sak . vart ska jag börja pasén , vilkeen produkt va de jag skulle ha till den frgen , vilken färg ? hur mkt va de jag skulle blanda , blir det bra om jag plattar den frisyren , hinner jag de ? kommer jag klara tidspressen , kommer jag klara all nervositet , kommer jag bryta ihop totalt ?
AH LÅT DE VARA SÖNDAG ÅH ATT JAG ÄR GLAD ! JAG BER !

synd att de inte är vanligt att många klarar det !
kan inte jag få vara en av dom som klarar de på första försöket ??

tack haj !




två av mina gesäll moment !
bara under övningen  .
ska försöka ta kort på de riktiga med om jag kommer ihåg kamera!!


Kommentarer
Postat av: Didem

vad det än är så tror jag att du fixar det!! Du är ju så duktig :D Ingen bra träning för mig heller. Träningarna allmänt går så dåligt för mig nu för tiden, jag vet inte vad jag ska ta mig till typ :( jaja sov gott. ses på söndag!! Puss&kram Di

2009-10-16 @ 00:41:43
URL: http://diidem.blogspot.com

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0