ord om sätter sig HÅRT !

irriterad ! mer än så orkar jag inte skriva !

sööööndag , alltid samma sak , trött ångest för att en ny vecka redan börjar !
men de e gött . fick min lön och det var jävligt gött . det blir bara mer och mer månad för månad , och jag är nöjd med min lön nu , och då får jag inte speciellt mkt eftersom jag inte har gesällbrevet i handen än , och då höjs de  ännu mer ! :O jag kommer tjäna bra med pengar ;) och ha kul samtidigt , jag lovar det är sjukt gött ;)

nästa vecka är de ju lov , dvs mkt att göra på jobbet så jag kommer jobba mån - fre 9 - 18 :P
och träna mån tis ons tors så de blir inte mkt ledig tid nästa vecka , undrar om jag kommer att orka åka till helsingborg nästa helg ??? :O jo men de måste jag . men kommer nog va helt slut !
får hoppas att vi kan ta bilen ner efter mitt jobb , annars är jag itne jätte sugen på att ta tåg själv !

igår blev inte som jag hade tänkt mig .
sjukt kul i början mellan 5 - 12 . men sen va elin tvungen att åka till sin pojkvän . fail !
men de var kul sålänge det varade !!!!

har vart duktig och städat mitt rum , ska fortsätta lite hade jag tänkt . göra fint , så jag kan tända ljus och så sen .
sen ska jag ner till kicks och byta min ögonskugga för andra gången ,
jag och annika va inne och bytte den i veckan , och när jag kom hem så var den exakt lika dan .. ???
så jag vet inte om dom gjort ngt fel med just den sorten , eller om det är fel på mig ! haha ..

nä ha en härlig söndag .

du gjorde att min inte började lika bra .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0