Nu är det faktiskt imorgon på riktigt !

Japp . så sant !
nu är det inte natten till imorgon utan nu eeee det imorgon ! och i övermorgon !
och det känns som att det blir en lååång dag .! så det skadar inte om ni håller mig lite underhålld via sms och sånt ! för jag kommer nog få mycket utrymme till att vila och ligga i våran soffa ! för det sa ingegerd att jag fick göra idag ! :D haha .. lycka . ha inte ens suttit i den ännu . men jag ska stänga in mig i det rummet idag och bara ligga och ta de lugnt ! åh tänka lite mer !

jaja ... nu får jag ta å ta på mig kläder . hade vart skönt med lite myskläder idag .!
får se va jag hittar om de finns ngt skööönt mjukt och gossigt som ändå e snyggt . för man kan ju inte stå med myskläder på en salong !
mitt hår e as skabb och uppsatt i en toffs .! inte jätte inspirerande kanske !
men jag orkar faktiskt inte idag , har ju bara två kunder så dom får klara sig ;)

PUSS PÅ ER ! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0