någon e snygg i håret :)

Kom precis hem från salongen !
dansen var inställd idag .
ledsen att behöva säga det men det var faktiskt väldigt skönt !
hård dag igår . höll på med annikas present hela dagen , sen städa ,sen åkte jag till träningen . efter träningen sprang jag ut ur ishallen och åkte jag hem . var hemma i tio min sen åkte jag till jobbet . observera att jag slutade träningen tjugo i 10 och började på jobbet halv 11 !!!!
22.30 . 24.00 .
sen direkt därifrån rakt i säng!!!
vaknade i morse kvart över 6. gick upp , gjorde mig iordning .
letade som en galning efter min träningskjol som jag fortfarande inte hittat ,
som jag måste leta efter nu !
sen åkte jag till jobbet , började 8 !!!
fönade ingegerd inför gesällen ! mycket snyggt blev de :)
känns skönt ! !
sen slutade jag klockan 18. tanken var då att jag skulle åka direkt till tränignen som börjar 18 i gbg !
som jag alltid brukar komma lite sent till (hatar stress)
men fick ett sms att den var inställd . för danslärarna var sjuka !
detta behövde jag . ska nog ta en powernap ! så jag kan ge allt på träningen sen !
för jag känner på mig att idag blir de bra ! :)

annika kom till salongen idag och gjorde slingor .
 hon som alltid har varit blondinernas blondin har nu gått åt de mörkare hållet !
hon tyckte att hon var svart .men hon är mellan blond ! :P
haha


FÖRE


EFTER

:)

MYCKET FIN BLEV HOON OM JAG FÅR SÄGA DE SJÄLV ..

TRÄNING . PUSS -

detta blir en bra helg .. bara annika blir frisk (L)

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej jag undrar vart den salongen ligger som du jobbar på? Och sen undrar jag vad det kostar för att färga håret..Håret är liten bit under öronen. alltså inte så långt.. Mvh jennie

2009-10-01 @ 19:49:13
Postat av: sofia

jag jobbar i kållered :) den ligger precis vid tågstationen :) klp och färg kostar ungefär 850 :)bara färg runt 600 :)

2009-10-01 @ 23:53:53
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: jennie

Okey.. Finns det en salong där??:) är det på samma sida somm ikea eller på andra sidan järnvägen? Är det drop in eller bokning som gäller?

2009-10-02 @ 09:04:12
Postat av: Sofia

Ja , tro det eller ej men det finns det:) vem jennie är det? :) det är på samma sida järnvägen som ikea :) men man åker under motorvägen :)

2009-10-02 @ 14:24:35
Postat av: jennie

Jennie Persson i Kungsbacka.. Vet ej om du vet vem jag är. Jag har åkt teamåkning i bla Arioso,Together och lite i spirit där dom var seniorer sen i Convivivum när dte startade. Okey kanske dyker upp en dag åd..:)

2009-10-02 @ 20:14:57
Postat av: sofia

Jahaa :P joo jag vet vem du är :)

det är tidsbokningar för det är väldigt fullt ;)

så du får ringa om du vill få någon tid :)

2009-10-02 @ 20:25:35
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0