Mobilblogg

Sitter på jobbet och har lunch just nu. Johanna bosetti från min klass när jag gick samhäll media gick precis. Det var hon jag tänkte på igår när jag skrev. Jag visste att det var något, men inte vad ;) hon klippte från as långt hår, under brösten , till kort page. Grymt snyggt blev det och hon passade jätte bra i det :) ikväll återstår fortfarande att se vad jag ska göra. Ja försov mig imorse, och jag är ensam hemma för nu har familjen flygit till london. Och här är jag och sliter. Hade verkligen behövt åka iväg nu. Men jag fixar detta :) nu ska jag snart klippa 4 barn klippningar på raken, sen är klockan 6 vilket betyder heeeem. Till soffan och idol? Eller till lagfest? Det återstår att se. Just nu lutar det åt soffan. Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0