Missat !

har missat att berätta er om min insident i lördags !
hade helt enkelt glömt av att berätta det för någon ..
helt förskräckligt .
därför fick mina kära kamrater olivia och hanna lida med en demonstration på vägen hem från träningen!
jag fick nämligen bensinstopp för första gången i mitt liv , och  jag ska förklara hur detta skedde ;)

Jag var på väg hem från jobbet jag hade jobbat läänge , jobbat över, för jag skulle fixa min systers hår . här skulle jag börja prata om fridas lugg eller ngt sa olivia , jag fatta inte riktigt. men jag började iallafall förklara att jag är stolt över min syster . hon har jäääätte fint hår nu ! jätte härlig brun färg , och jag har klippt lugg på henne och den e sååååå mjuk och  len , och håret är jätte nice , VARFÖR ? JO FÖR ATT HON ANVÄNDER BRA PRODUKTER ;) HAHA
jaa ja ,, back to thaa topic, jag var alltså påväg heeeem , och när jag svänger av motorvägen och pratar med hanna i telefon utbrister jag genast. HANNA JAG MÅSTE LÄGGA PÅ ! , min syster som ska vara i landvetter ishall om en stund får panik . haha ... men vi löser det smidigt, jag RULLAR så långt jag bara kan , åh jag kommer till en bussficka vid okq8! underbar t..... jag går in på ok macken , åh fågar snällt om jag får låna en bensindunk , och eftersom jag gjobbar på bensinstation själv vet jag ju mkt väl att man måste lämna ngt i pant så jag tar upp plånboken och mitt körkort OCH bankomat kort är inte där . nä men dom ligger ju i min party bag som jag hade dagen innan när jag var ute med vännerna ! självklart . jag letar hysteriskt i min plånbok och finner inte en krona , hur ska jag lösa dettaa, . frågar snällt om jag får lämna hela plånboken och tanka en skvätt och komma tillbaks . men nej , han fick inet göra så så där står jag .. med ppaniken i ögonen tills ja ghittar :

EN TJUGOLAPP!!!!!!!!!! mitt liv räddas . haha jag tankar dessa tjugo kronor i dunken som jag fick låna när jag lämnade in mitt gamla leg, och gick tillbaks till bilen med blickar runt omkring mig som skriker  HAHA hon har fått bensinstopp ! JAA DE HAR JAG ! lite irriterad fyller jag på , hämtar korten hemma , åker till JET och tankar , inte ska jag unna dyra ok , jet har ju  billigare ;) Äntligen 200 kr i tanken och jaag soom redan hade bråttom för att hinna till annikas kalas,  men jag hann . ... tillochmed 20 min innan gästerna ;)

detta var vad jag gav till annika i present :)




Kommentarer
Postat av: Olivia

hahaha jag ska berätta denna historien för mina barnbarn!! ;D

2009-10-08 @ 15:55:27
URL: http://heartman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0