Miss

ja vet inte men ajg tror jag saknar det ljusa igen . haha
mitt hår mår inte jätte bra just nu , jag funderar på att klippa mig mega kort på en sida ???????
haha ;)
ska isf göra de på tis eller onsdag nästa vecka .
hade det för några årsedan . men inte riktigt som jag tänkte nu men ah ... jag ska försöka hitta en bild .
här är mitt ljusa iallafall .
det hade jag en dag :P


fast tror jag passar mest i den färgen jag har nu .
men ska vara färgmodell på tisdag och onsdag . så ah . det återstår att se hur jag ser ut efter det . !! ;)


sure , inte en jätte bra bild men där har jag kort , fast de hade växt ut lite !
ska se lite till ;)


näpp hittar inte !! :) men ni kanske förstår . hjälp mig gärna om jg ska eller inte ;)

haha blir ju dock lite svårt med konståkningen , men jobbet går väl före eller hur var de ?;) haha .. man måste ju va snygg på jobbe t.

jaaja . de återstår att se =) på tisdag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0