:) louise med kväll mysig

blev en mysig kväll igår med favvvolouise !
lite folk till en början , då vi befann oss på esters,, 
efter att vi sprungit runt ett tag gick vi till mingel . och det var faktiskt bättre folk där än vad det vart de sista gångerna jag varit där ! .
träffade en viss människa som betedde sig lite konstigt (?)
men vi skyller på att drickan gjorde sitt när de gäller hooonom!

innan vi gick ut sjöng vi massa singstar och snacka å flumma .
hon e underbar den där louise asså !


idag är det slappdag till maaaax , och ikväll är det träning .
är sååå trött , så funderar på att t en powernap !
fast man blir nästan ännu segare då ! hm..


kvällens videosar . hahaa . sjukt grymma på singstar .! ;)
hahaha .. sjukt fula  !


imorgon ska jag få sovmorgon ..
börjar på salongen vid 13 istället för 9 ... det är för att  jag ska hinna få lite ledigt innan gesällen . jobbar ju mån tis ons tors fre denna veckan . och sen e de gesällen på lördag och söndag . så de är frisör i hjärnan även när jag sover kan jag meddela !
men för att jag ska hinna packa ALLT . de e så sjukt mkt saker , så måste jag få lite pauser då å då ..
så därför blev de sovmorgon imorgon , som jag heltenkelt bara kommer sova bort . men så är det !
har för mig att familjen kommer hem tidigt imorgon . kanske hinner träffa dom innan jag åker till jobbet då .

nu ska jag iallafall ta en powernap och sen så ladda för träningen ikväll !

ha de fint !




Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0