IRRITERAD !!

i torsdags blev ju fridas moppe snodd .
idag kom polisen hit och lämnade den , dom hade hittat den lite högre upp i området !
heeeeelt förstörd typ .
sjukt kul verkligen ! !


osv osv osv osv ...

sen !!!!!!!! Igårkväll när jag skulle sova hörde jag PANG PANG jag ba va fan . skjuter någon mig eller ? men jag levde fortfarande och gick runt i huset och leta efter ngt som kunde ramlat ner . allt var som vanligt .
meeeeeeeeeeeen ..... när jag vaknade i morse är det ÄGG ÖVERALLT..
köksfönstret , vardagsrumsfönstret , min bil !
ah men det är ju skit kul .
jag lovar er att snart kommer jag bli mördad eller inbrott eller något annat . varför just VI ?????
damp har jag .

det värsta ära tt ägget går inte ens bort !

Kommentarer
Postat av: Didem

Oj, läskigt :S

2009-10-11 @ 11:44:02
URL: http://diidem.blogspot.com

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0