Illa illa !

jag har klippt mig enooormt mycket !! :O det är så kort så jag dör !
meeeen . det är så mjukt åh len och friskt nu , så de är väl ända fördelen .
det får växa nu . men jag lovar er . han tog 10 cm mer än va han behövde . han lekte lite väl mkt :)

meeeeeen ...
TACK JOHAN <3

det var en rolig dag , men imorgon blir bättre =)
då måste jag vara kvar å visa upp mig på kvällen ,

kom precis hem från träningen ! :)
ska lägga mig i tid idag . försöka iallafall .
jag ska vara på jobbet 8 imorgon . 8 - 20 !?!?!? shit ! jobbigt ! =)

har inget mer att dela med mig av idag .
JOOO JAG HAR SETT BEBBEN !
nelly som jag vill att den ska heta . men de verkar bli emma ;)
åh allt klär en skönhet .
för de va nog den sötaste bebben jag sett i mitt liv !
den rörde knappt en fena , men ändå kunde man sitta å stirra i fleeera minuter .
sötaste .

japp de va allt för nu !


puss på er allihopa .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0