HJÄLP!

Jag har bestämmt mig ! Nåååågot ska göras med mitt hår . frågan är bara vad?
och de tänkte jag att ni skulle hjälpa mig med ,
jag ska va hårmodell på tisdag , och onsdag . framförallt färg , men ska fråga om teknikern kan klippa mig med =)

nu ska jag hoppa in  i duschen .
fick en liten hälsning från mamma .
dom satt och åt på en resturang i london !
and stilll , here i am ! :(

bästa syskonen <3

hade inget att göra såhär en fredagskväll i pausen på idol !
så provade och skulle se om jag kunde ha rosett i mitt "långa" hår som nu är mitt egna ;)
och det kunde jag , dock inte lika stor som på balen , men visst är de en rosett :D

sofia <3 rosetter .


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0