Helsingborg !

japp , nu var det dags .
har precis blivit klar ,
duschat och fixat håret ,
packat litegrann ,
insett att mitt alkoholföråd inte är så stort längre .
jag har visst vart lite för snäll och bjudit för många de senaste ;) haha
men något ska vi väl kunna rota fram..
för i helgen är de halloween party som sagt och våran utstyrsel är komplett . nästan .. jag vette fan va jag ska ha på mig bara . hahahh(A)

idag har vart en , bra dag !:)
hade först en extensions kund som håret hade vuxit ut en del .
så vi satte i 30 nya och klippte in det och klippte henne lite .som en ny människa ;) hon blev jätte nöjd .
sen gjorde jag en tjej som är 15 år ........
hon hade världens glashår och måste använt konstiga produkter , för hon hade tappat väldigt många och de har vi aldrig varit med om ,
men självklart får jag alla problem kunder för dom tycker jag pratar så bra . hahah
så jag löste det och var extra noga och hon blev överlycklig med ännu mer hår och jag gav henne ett bra pris och ett spray på köpet !

sen va de lite klippningar emellan och sedan va de en extensions konsultation på eftermiddagen !
en tjej som var röd , asså hon kommer bli såååå cool . för det ska verkligen sättas i SKRIK röd .! haha :D WOW
ska försöka ta bild på före och efter. de säger jag ju alltid med . kanske är roligt att se.
eller så är de bara jag som tycker det är roligt att visa ,;)
hon hade iallafall extremt tunnt hår och hon ska bli fin 14 nov .
längtar .
e så underbart att se folk bli så glada
som aldrig haft långt eller tjockt hår i sitt liv . blir aldrig under axlarna lixom !

imorgon ska jag iallafall börja med att packa på morgonen , och sen åka till jobbet 9 - 18 som vaaaanligt .
och imorgon är de verkligen inte en minut ledigt .de är fullproppat . de kan ju va fem min hit eller dit ledigt . men de är de då inte imorgon !! nejnej ;) men de e kul . då går dagen ännu fortare:)
efter jobbet så står annika tobbe och tobbes kompis och väntar på mig utanför jobbet , i min bil ;) och vi börjar trippen ner mot helsingborg !!:)

nej . fan va jag tjötar på . jag borde sova nu .
men tänkte uppdatera er lite för i helgen blir de inte mkt till bloggande ;)

hoppas ni får en trevlig helg !!:) för de ska fan jag ha !!!!!

du ligger risigt till i mina ögon , tyvärr !

Kommentarer
Postat av: Mami

Ha ha en flaska hamnade nog i vårt barskåp när jag städade efter dig förra helgen ! Trodde du skulle fråga efter den ;) puss o ha en bra helg

2009-10-30 @ 14:59:47
Postat av: Lovisa

Ha en super helg!!

2009-10-31 @ 15:46:35
URL: http://onefallenangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0