good work!

träningen och dagen blev absolut bättre idag :)
riktigt bra kämpat av oss tycker jag ;)

kom precis hem.. eller för en stund sen , kom precis ur duscheeen..
ar en ganska bra dag på jobbet idag ...
mkt att göra och det gick fint alltihop.
var en tjej hos mig som åkt konståkning i kungsbacak när jag var liten ,
Jenny Persson heter hon .. va typ en idol när man var liten , man såg ju alltid upp till dom större som var så duktiga :D
haha nu är man där själv och alla små tycker d e så fräckt att bli klippt av en som åker i booomerang ! WOW . HAHA ..
hon fick ialalfall bli blondare och fick sig en liten bob :) nice blev de :)
sen kom olivias syster natalie och klippte sig med :) Alltid kul med lite känningar ;)
då går dagen snabbare .

imorgon är en speciell dag för jag har baraa extensions typ . !!! :D:D:D
3 st !!!! en konsultation dock och två isättning  =) kuuul.. älskar det ...
sen hade jag en kliippning mitt på dagen tpy . men annars är det bara extensions för hela slanten .
första kunden är en stammis som jag gjort hårförlängning på typ 5 gånger , flyttat upp , bytt ut och massa sånt !
sen kund två är en tjej som gjort det en gång bara , som vill fylla på med lite till ! :)
och kund tre är en kompis till tjejen som är kund två . som rekomenderat mig med hårförlängning . kul eller......... me love !
japp så de är så min dag ser ut i morgon. 9 - 18 som vanligt och träningen börjar 17.30 imorgon . vilket betyder ännu mer stress :( JOBBIGT !
hatar stressss ...
då har vi iallafall dans i 2 timmar , sen tränar vi is halv 9 till tio i 11 :) nice nice...

har fått så söta komplimanger så jag måste lägga ut dom här så de sparas ..
kul att ha när man e deppig och känner sig kass ;) haha

man skulle skriva ett ord om mig ;)



testerna idag gick sådär för många . de va inte så många som klarade testet faktiskt .
är glad att jag inte testa faktiskt . hade inte mått bra då !
men hanna klarade de :D grattis till henne . hon testade fyran :)

nu ska jag krypa ner i världens goaste säng .
MIN!!
godnatt !



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är gött när dagarna blir bra tillslut och testerna var ett enda fiasko...så var glad kramar

2009-10-29 @ 13:10:04
URL: http://onefallenangel.blog.se
Postat av: bea

Jag testade tvåan och jag klarade inte dt men dt var typ tre av mer än 10 st som klara dt! Dom är så petiga alltså! haha

2009-10-29 @ 22:57:47
URL: http://beaatrice.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0