GODNATT !

tänker faktiskt säga godnatt till er nu ,
har sett på idol nu ska camilla och ngn mer sjunga om !
få se vem de blir . och sen är de läggdags !
sätter klockan på 6 imorgon ! måste platta håret . ska vara lätt och smidigt så jag slipper störa mig ;)
sen blir det att åka till mölndal för att hämta papprena som jag glömde på salongen ! inte nog med allt som va jobbigt idag lixom . nää allt skulle skita sig !
denna dagen borde ingen få vara med om ;)
nä usch nu glömmer jag detta och ska ge allt imorgon =)

wish me good luck ..

hör av mig så fort jag kan .
antagligen imorgon om jag är på bra humör .
annars kanske söndag !
vi får se :)

puss puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0