GHD = Great Hair Day !

Bra kurs .
hade riktigt kul..
vi hade lite teori och genomgång av alla produkter på förmiddagen ,
sen visade dom lite snygga kreationer , och sen blev det en macka till lunch ,
sen fick vi välja varsin modell och jag HOPPADE på min , en söt tjej med enormt långt hår .!
vore kul att locka det tänkte jag .
haha jag jobbade och jobbade .säkert tog det en timma . iallafall 40 minuter . för de va mkt hår och lååååångt vill jag lova .
när jag lockat allt med den minsta stylingtången och kunden fått headbanga lite(läs mycket) så såg det ut såhär :


fattar ni att lockarna håller i sig hur mkt man än borstar och drar ur det .
sen utan att använda kam , borste , spännen , utan endast med händer lyckades jag få det så här coolt !
ÄLSKAR HENNES HÅR

hon som aldrig haft volym innan blev toknöjd och bad mig spraya det så att hon kunde gå hem sån !



sjukt fräckt !
det ser ut som hon har kort hår . men med miina händer trollade jag fram ett kort affro ! I LOOVE
jag lovar . en dag kommer jag med det där håret !
fast dock inte lika långt som hennes =(

får inte glömma att säga att jag fick jätte mkt beröm för att jag va så kreativ och att jag va sååå duktig !!
att sånt kaan värma så mycket när man brinner för yrket :D

efter hela dagen som slutade halv 3 gick vi ut och åt med salongen ,
blev en ceasarsallad gjord på rödlök . endast !!!! typ . jag som hatar lök . haha
men annars var den grymt god och nu måste jag ta en power nap innan träningen , är helt död , gick upp kvart över 5 ! som ett lik ;)

ikväll blir det träning och det ska bli sjukt kul !
nu är allt på topp känner jag ....

måste bara dela med mig av min glädje ,
gick in på coach blogg och såg bäbisen och lilla hanna hålla sin lillasyster . jag kunde då inte hålla tillbaks tårarna och det bara forsade!!
haha . någon är känslig!!!!!!!!!!!!

nää . nu måste jag dra mig !
ha en bra kväll <3



Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe, hon heter exakt samma namn som jag och kommer från samma ställe ;)

2009-10-06 @ 17:08:17
URL: http://hihater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0