Gesällen Dag 1

herregud va snabbt dagen har gått !
klippning nummer 1 . gick bra , klarade den  ! :)
Klippning nummer 2 med fönvågor sket sig !
Färg klarade jag finfint ,
Permanent fick jag MVG PÅ !!!!!!!!!!

Som sagt , det är jju lite segt att jag inte klarade finishklippningen med vågor , MEN Jag kände de på mig redan innan för att det var en lite svår modell och ah , det är den de allra flesta ryker på . de är inte många som klarar den ! så jag är ändå grymt nöjd att jag klarade d andra tre momenten ,
och jag hoppas att jag klarar ALLT imorgon ! PLEASE..
då har jag bara ett moment att göra om den 30 november ...
och jag behöver verkligen all hjälp jag kan få . ngn som känner ngn med lagom tjockthår . inte tunnt och inte tjock . normalt lixom , med lätt format hår

nu ska jag se på körslaget ! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0