Före och efterbilder !

tänker på det ofta .
borde ta mer före och efter bilder när jag gör stora förändringar .
om ni hade kommit till frisören ,
hade ni tyckt de känndes konstigt om frisören frågade om man får ta före och efter bild ?
jag tycker det är väldigt roligt att ha , såå man kan göra ngn slags portfolio med lite bilder .
en egen frisyr bok lixom . ! på massa grejer ja gjort !!


tillexempel johanna idag , henne borde jag tagit kort på för de blev grymt snyggt och hon gjorde sååå stor förändring ...

imorgon ska jag fixa sandra ljusare . dock ingen klippning . ska försöka va duktig med kameran . annars träffar jag ju henne varje dag å kan ta en bild en annan dag ;) haha .

näääpp .
nu ska jag sova . jobb 9 imorgon som sagt !!!

ha det bra .

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0