Fixat !

gött , bilen fixades på tio minuter !
så nu kan jag köra ner till helsingborg med ett gäng på fredag ! härligt härligt !
planer smids för våran utklädnad . haha .
kommer va så fuuult ! :D men de e nice .

nu har jag precis vart och fixat bilen som sagt , och ska nu äta frukost ,
planerna blev lite ändrade , idag skulle jag ju till polisen , men jag hinner inte de för de är så mkt som ska göras . för om en stund ska jag åka å slipa mina skridskor , sen ska jag till annika och lämna två grejer till henne inför helgen , och sen ska jag tillbaks hem , göra mig iording lite , sen åka till kållered och jobba ... en stund bara .
ska fixa Olivias hår :)
sen åker vi å tränar tidigt ikväll ! fast vi har conviviums tid också eftersom de är lov så har vi tre timmar . me like !
så de blir mkt steg träning idag kan jag tänka mig ,
det behöver jag nu när jag ska slipa skridskorna , och det är TEST imorgon . !
mitt hjärta . hur ska detta gå ????? :(
jag vet att jag inte kommer klara de för att de e sjukt svårt och jag kan inte ,
meeen det kan ju va kul om man inte skämmer ut sig totalt ! :)

nu ska jag äta frukost

ha en bra dag hörni !

Kommentarer
Postat av: Mami

Tro på dig själv ;), du är duktig ! Du kan bara göra ditt bästa o ha en positiv inställning! puss

2009-10-27 @ 13:50:37

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0