! ! ! ! !

träning får en att tänka på annat ,
nu sitter man här hemma igen !
tankarna snurrar .
imorgon åker familjen iväg .
ensam hemma fredag lördag söndag !
frågan är om man ska vara hemma och ta de lugnt imorgon ,
bara slappa framför idol helt själv .
eller om man ska festa md laget .
är inte på jätte bra humör för sånt .
men får se hur de känns imorgon !  just nu känner jag bara för att ha en tyck synd om mig själv kväll och bara sitta hemma med myskläder ....
får se för se.

träningen gick bra . blir mer och mer tryck och det börjar nog likna något tror jag :)

imorgon är en lång dag till på salongen .. 9 - 18 .

idag jobbade jag 9 - 18.35 . Jag bokstavligt Sprang ur salongen å slängde mig i bilen och var vid selma vid tio i sju. bra jobbat där ! dansade till 8 åh sen vidare till ishallen !
stressig dag .
hatar stress !
men min chef sa att vi kunde lösa det , sen efter gesällen , att jag ä ndrar lite tider och sånt. lägger upp jobb schemat efter träningsschemat . har jag inte en underbar chef som förstår hur mkt detta betyder för mig???

nu ska jag sova . ! var väldigt jobbigt att ta sig upp imorse!
men imorgon kommer det ngn speciell till min salong , jag vet inte vem bara . ! hmmmmm.......
ngn kompis tror jag ???? fullspäckat mellan 9.-18 iallafall :) då går dagen fort ..

ha de bra.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0