Dags att visa vad man går för.

Sitter i våran mysiga soffa och allt som hörs är det äckliga regnet utanför har precis lunchat och pratat med Ingegerd om allt. Det är verkligen tusentals frågor och dom tar aldrig slut, det dyker upp mer och mer frågor hela tiden. Men det är så det är. Nu har jag iallafall pratat med alla av morgondagens modeller och alla mådde jätte bra, vilket var väldigt tur. ;) det kommer börja med att jag gör min fri ger modell, som är robin. Då ska jag klippa en valfri herr klippning. Och han ska ha ganska lång busig frisyr :) sen är det pappa som ska klippas riktigt kort i nacke och sidor. Finish klippning, som innebär att det är graderat från 0 grader i nacken, alltså inget hår till ca 2 cm längre upp vid oxibetalbenet, mitten på huvudet. Där ska det fönas vågor på huvudet sedan och formas snyggt . Sedan är det färgen, täckning utav grått hår. Gunilla som ställt upp där :) och jag ska göra en guld brun nyans som måste vara exakt lika dan från botten till toppen, och ca 2 cm är nu grått:) men inte imorgon ;) efter det är det min favorit...... Permanenten. Det är den jag är minst säker på. Man gör aldrig permanent längre därför är jag lite nervös på om jag hinner på utsatt tid. Men man rullar väl snabbare automatiskt utav pressen. Sen efter det får jag reda på hur det har gått under dag 1 och dom tar in alla frisörer en och en. Snälla låt mig glatt åka hem och sätta mig i soffan för att göra mig redo för söndagen. Då är det nämligen therese som ska få en uppklippt page igen. Som hon längtat ;) kort festen som josefine ska vara modell för. Bilden med den blåa blomman ni vet. Fast har en fräckare grej nu;) sen är det klippa Ingegerd, och formfön på henne, sen långhårsuppsättning, och sist men inte minst tillvalet brud som jag bestämt mig för att göra :) nej, nu kommer therese hit och jag ska måla klart den sista deklarationen:) ha det så bra. Ska titta idol ikväll och sen däckar jag nog tidigt hoppas jag :) Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: fisen

Therése Lundqvist gillar ditt blogginlägg

2009-10-16 @ 19:00:11
Postat av: Anonym

Therése Lundqvist gillar ditt blogginlägg!!

2009-10-16 @ 19:02:25

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0