dag på salongen =)

nu är det exakt en vecka kvar . exakt på dagen !
shit shit och åter , shit !
jag kom till salongen 9 imorse . då jag började jobba .
klockan blev fem över , tio , tjugo , jag ringde kund 1 . även kallad sandra som hade vart ute igår .
jag känner henne och va inte chockad ! hahha .
meeen ... teelefonen är avstängd .. kalas . jag smsar kund två . ävn kallad jensine . hon låg i sängen när jag smsa .. och svara att hon åkte hemifrån om en kvart . en del e jävligt bra kunder !! ;)
meeeeeen . inte nog med det . när jensine är i bilen på väg till salongen . får jag sms av sandra , som är i mölndal och väntar på tåget ! ber om ursäkt för försovningen men traskar mot salongen.
båda kunderna kom samtidigt . men jag hann börja med jensines hår innan sandra kom , så kletade på färgen på jensine , sen tog jag sandra i shampooneringen gjorde avfärgning på hennes svaaarta hår,


( jag är ärlig om jag säger att jag glömde att ta en före bild , men här är före )

 och så fick hon sitta med de medan jag tvättade ur jensine och fönade å tog betalt och sen gick hon.. sen åter till sandra som hade suttit där i typ 40 min :D haha . stackarn . men resultat gav de ju .
och inte var vi nöjda , så vi gjorde tusen slingor på det sen , och efter det en nyansering
åh nu ser hon ut såhär !! =)







jag är riktigt stolt över att det blev så snyyyyggt och så fiiiiiiiint från att gå från svart ?????????
frisörer , hålller ni inte med ???
grymt bra ! :D stolt stolt !

nä nu ska jag göra sallad till middag =) Puss hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0