Closer then ever !

Goodmorning !
håller på att sminka mig för jobbet......
idag  blir det massa kunder och mitt på dagen har jag fått en liten pauus för att PACKA !!
usch . snacka om att ännu mer tankar kommer komma !
har tagit med olika grejer jag ska packa i !
känns som att det tar väldigt låååång tid att packa , tur att jag har många timmar imorgon på mig att tagga!

idag är det ju en så kallad torsdag ,
en dag som jag iiiine är så förtjust i !
men .. jg har fått sluta en liten stund tidigare idag , så jag hinner till dansen till uppvärmningen tillochmed klockan 6 =)
me like !
om jg inte råkar få jobba över då . men jag kommer komma tidigare än vanligt iallafall .
så blir det träning fram till 23.05.... =)

nu ska jag ta å käka lite frulle och sen ta mig till salongen !

jag måste bara säga !
TACK För stödet jag har fått .
det värmer sååå mycket när ni säger att jag är så duktig och kommer klara detta lätt.
får höra det varje dag av kunder som jag haft och massa kompisar
det är ju det man vill , när man älskar sitt yrke, kunna sin sak alltså !

GLÄDJE !

puss på er !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas det går bra nu! Eller det kommer gå bra =) Kram

2009-10-15 @ 09:24:30
URL: http://barajagsofie.blogg.se/
Postat av: Lina

tvivlar du läser du bara mitt sms igen! att jag tänker på dig och att du är GRYM! :) HÖR AV DIG OM HUR DET GÅR GUMMAN

2009-10-15 @ 19:12:54
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0