Bra Jobbat ;)

har inte vart sugen på att blogga !
men nu kände jag att de va dags. har lite att berätta ,

jag är lite imponerad att några började kommentera ! haha .
var kul . jag trodde att jag inte hade fått ngn kommentar , så gick jag in och kolla på kommentarer så låg de 5 och vänta på mig , som jag inte hade sett .. nu för tiden måste man ju gå in på kommentarer för att de ska synas , de behövde man ju inte förr (N)

lååång jobb dag .
började kl9 och kom därifrån halv 7 .. hade mkt roliga kunder idag ,
bra jobb kände jag =)
mkt klippningar och tog ut en hårförlängning och veronica kom dit och klippte och färgade sig ,
och jag gav henne hollywood lockar så hon blev extra snygg inför kvällens utgång ;)
blev mycket fint och jag sålde ett schampoo och balsam och en powered up texturizer till henne ;)

När jag kom till jobbet imorse säger en av mina chefer , som varit i egypten precis,
sofia , här är en delmåls present för gesällen , en liten grej av vad som väntar .
så får jag en Lancomé Mascara!! hur goooo är hon inte då !
och min som precis var slut , och tänkte köpa ny i dagarna .
UNDERBART ! :) skall provas imorgon =)
ÄLSKAR MITT JOBB !

jag måste bara säga .
jag får såååå mycket komplimanger , Daagligen om hur duktig jag är och jag kan bara säga att de är det bäästa jag kan få höra. för att göra folk fina i håret är de bästa jag vet !!!! i loove it .

nu i veckan kommer jag jobba mån tis ons tors fre lör , för att jag är så uppbokad , och hur tror ni att de känns ??? UNDERBART !!!!
fullt med kunder mellan 9-18 , varje dag ?
kan inte sluta säga hur mkt detta glädjer mig .
hoppas ni alla hjälper mig sedan när jag börjar starta eget och har hyrstol !
då behöver jag all eran hjälp för att gå runt !
men det ser lovande ut .
lisa berättade idag att det går sjukt fort fram för mig och dom har aldrig sett ngn utvecklas så fort och få så mkt kunder .
och det är tack vare att man har mycket kompisar osv igenom konståkningen , det sprids .
Lycka !!

nu ska jag springa upp till idol igen ... utröstningen .. INTE NICKLAS !


Kommentarer
Postat av: e

jobbjobbjobb:) jag har också jobbdag, på en fredag och allt... blö. Sitter i gamlestan nu! wihoo! måste surfa runt och pausa ibland haha! nu börjar jag vimsa... hajjjj!

2009-10-24 @ 01:46:09
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: Mami

Kan ju bero på att du ÄR duktig också att det sprids o du får många kunder :) :) puss

2009-10-24 @ 10:23:42

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0