bad girl.

nu ska jag uppdatera lite .
va ju ute på stan igår hela dagen med min kära mamma !
vi börjdae med att äta frukost på Café Karma i kungsbacka .
Bagel, yoghurt osv. mums !

sen åkte vi in och hämtade min dunjacka och min pälshalsduk kpå burgården , hade glömt den efter provet , de va ju så mkkt att bära och inte alls lika kallt som när jag kom på morgonen kl 8 .. så glömde helt av att jag hade jacka med mig :P
 sen åkte vi in mot stan , och vi shoppade en hel del .
jag iallafall (A)
detta fick jag av min snälla mamma ,
en väska lite större som man kan ha både som handväska och hänga över axeln och sådär .
en stor tjocktröja med en stor rosett på :D
en tshirt med tre svarta rosetter på !
en MEGA STOR roseettt i svart som jag ska ha på huvudet . den e extremt stor och i LOVE it ! :D utgången på fredag kanske ?;)
sen fick jag tre par leggins , ett armband , o lite små saker !
sen köpte jag en cover all mix från makeupstore som jag har velat ha länge , och nu e den min ! ;D
sen köpte jag en present till min lillasyster , men kan inte säga vad för hon läser min blogg . I SMYG !!
haha !

japp . nu ska jag ta å sova ,
imorgon blir de frukost med min kära annika i kungsbacka ,
sen får vi se va vi hittar på ,
sen e de möte och sen träning =)

puss på er mina söta .
och jag är besviken på att ni är så dåliga på att kommentera !!!
det är väldigt många som  läser nu , men väldigt få som kommenterar ! skärpning ..
blir mkt roligare att skriva då !


Kommentarer
Postat av: Fritte

Då får jag som läser i smuyyyyg kommentera då (; Jag tror jag vet vad ni köpte... Eftersom ni skickade sms och frågade om jag vill ha den boken..... ;D hahah ^^♥

2009-10-22 @ 16:01:28

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0