Återfunnen !!!

TräningsKjolen är återfunnen !
mitt rum ser nu ut som ett krig för jag fick vända upp och ner på ALLT !
ich så hittade jag den i översta lådan ! hmm... asså med kläder . den lådan jag letat 20000 gånger i innan !
men men nu är den funnen och de är riktigt skönt !
haha trodde att ngn hade tatt den eller att den gått upp i rök ,. för den fanns ju ingenstans , men ah !
gött gött !

nu har jag färgat håret på mamma och fixat med syrran och fönat vågor inför gesällen på pappa !
hans hår ä r waaaay to long nu ! kunde knappt göra vågor ! det är inte bra !
får se va lisa säger imorgon när han kommer till salongen , om hon tror att det funkar när vi får av en bit =) tror att det blir bra =)

nu ska jag röja upp allt här på rummet ! har hittat lite roliga grejer ,
blir så när man letar på ställen man knappt vart på inann ;)
haha

ha en härlig dag !

lillayster som jag gjorde till brunett igår :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0