Annikas Födelsedagsfest !

Totalt lyckad kväll !
grymt kul .
de började med mingel med välkomstdrink och hälsa på alla,
sen va de middag och vi blev ett litet "kompisbord" där vi började med lite lekar osv efter maten ,
sen öppnade annika alla sina fina presenter . fick mycket fint :)
och hon la sig bokstavligt talat på golvet pch skrattade när hon såg min present .
jag hade köpt en bok som det stog grattis på så var det  massa roliga frågor ,
vad tänkte du första gången du såg mig?
Vad är ditt starkaste minne med mig?
lite tidslinjer och massa bilder typ du med snygg stil, du mindre lyckat , du naturlig , du med fixad frisyr . ah massa roliga saker och de går inte att förklara så bra här .
men hela festen såg boken och jag kan säga att de va lite censur bilder egentligen men när man druckit lite så är de väl lugnt . ;)

efter maten och fikat och alltning så gick alla kompisarna in i annikas lilla(!) rum och dansade, eller iallafall försökte . självklart va ju tre proffsdansare(!) där så det var tur att man kunde släppa loss lite med tanke på drickan ! ;) det var riktigt kul faktiskt , vi gick sen vidare en stund till singstar , men de var roligare att dansa så vi gick upp igen och det var uppvisningar ,. hur många som helst . sjukt grymma killar . sen var det dags att ta taxin hem och sofia ramlar ju självklart för att de är ett hål i asfalten utanför annikas hus . hål + 10cm klackar går inte ihop . så jag blev PISSEBLÖT ! men upp lika glad igen och gick mot annnebergsstation .
där stog taxin och nu kommer det roligaste.
det var min gamla konståkningskompis mamma , och så fick jag vip taxa .. 10 % ;) men när jag kom fram stog taxan på 142 .jag gick och låste upp huset . gick in och hämtade pengar , lät nycklarna hänga i dörren ????
hämtade 2 hundra lappar och fick 24(!) kr tillbaks , för hon hade inte mer . hahah . nödvändigt att få viptaxa ;)
sen gick jag in , utan att ta ut nycklarna och låste . så där hängde dom hela natten , sen så gick jag in och läte ett mail jag hade fått, och mitt i mailet somnade jag framför datan HAHA . så mamma kom ner en stund senare . typ vid 4 eller något . vet inte riktigt när , men då låg jag i sängen med handen på musen och mobilen och hemtelefonen runt mig ,och mamma tar först ett kort på mig , som ni inte får se , haha ,
sen stängde hon datan sen tog hon bort mobilen och hemtelefonen som ligger lite under mig då vaknar jag och säger " DU RÖRDE MITT HÅR " i sömneen, hahahahhaha
snacka om att håret betyder allt ;) haha . sen så sa jag . var är mobilen , jag kan inte sova utan min mobil . sen somna jag på riktigt under två gosiga täcken efter en sjukt rolig kväll !
tack tjejer och killar ;)

<3 bilder kommer säkert . vet dock inte om de blev så mkt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0