älskar kunder

vad hade jag gjort utan mina kunder ? ingenting ..
för att de är kunderna som är mitt jobb .
så får se till att ta vara på dom .
min kortfestmodell josefin kom till salongen härom daagen och klippte kort på ena sidan och klippte upp de en bit . blev as snyggt . kul att hon våga klippa kort . ! :) idag hade jag 11 observera 11 (!!!!) klippningar på raken .
shit de va iiiinte kul . jo de var kul . men de va jävligt segt . jobbigt . tröttsamt . var helt slut efteråt !! och då åkte jag raka vägen mot lindgren och söner och jobbade ! lite halv segt . men sånt är livet .

imorgon blir det olivia hartman som får snygg färg ,
fast först ska jag väckas tidigt på MIN ENDA SOVMORGON .. japp .
upp ska jag , för tror ni inte att min bil har pajjat ?
jo jo jo , klart den har det. 10nde gången i år typ !
men men .. så är de när man har en gammal bil !
lilla röda faran ..

efter jag har vart å fixat å trixat med bilen så ska jag hem och duscha , fixa iordning mig och sen åka ner till polisen för att göra nytt pass !! :)
sen ska jag till jobbet och sen träna :)

på fredag ska jag på halloweeen fest , jag och annika komme va qute ;) hahaha
ska inte avslöja vad ;) det återstår att se :D haha .
nä nu ska jag nana , så jag får sova lite extra inatt !

puss på er.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0