frisssss

inte på humör riktigt längre känner jag .
men kul dag på jobbet faktiskt .
ska lägga upp en före och efter klippning som jag gjorde på våran praktikants kompis !
hon blev riktigt fräck om jag får säga de själv !!

FÖRE : oerhört lång lugg , långa tussar på sidorna och nacken var kortare ! slitet och tunt ...

 






Efter . klippte en kortare polisong och klippte en snygg bob nacke ..
sjukt mkt snyggare tycker jaaag .  formen ska vi inte snacka om , gjorde riktigt mkt faktiskt......

sen gjorde jag världens finaste bruna färg idag ............. helt kär . vill määä bli brunett nu ..
lite fina lockar på de , en bild jag inte orka vrida ! kan nämna att hon va blond först iallafall :)




ha de fint haj . imorgo blir de massa jobb . först 9 - 1 sen lisas uppsättning ,
sen rebeccas uppsättning , sen fixa mig själv, sen ut !!

ha de fint haj .

Kommentarer
Postat av: Olivia

hur blev sandras hår ? :)

2009-11-07 @ 22:11:28
URL: http://heartman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0