Skolan!

Nu sitter jag i sängen och Sara somnader precis om ;) hihi
vi ska snart dra oss till skolan :)

igår såg vi på idol , från det första året . jag va jätte pigg medan jag pillade i hennes hår , men när jag slutade och la mig i "liggandesoffan" så somna jag med en gång och vaknade knappt när sara sa till mig sen :O GALET !
jag vaknar alltid jätte lätt !
men jag var nog galet trött för jag var helt borta tills hela skivan va slut å lite till (A)

nu ska sara få masssa slingor  ! kommer bli så snygg ;)

sen ska jag som sagt hem till Lina, hoppas hon vill leka lite med mig innan jag åker hem igen :)

6 skoldagar kvaaaaar !
och 3 av dom är normala dagar .
så 3 skoldagar kvar . annars ska vi typ sminka och åka till marsstrand och sånna roliga grejer !
GALET kort tid kvar ! bal om 3½ dagar !!!!! :O
vet fortfarande ite hur jag ska ha mitt hår ! och ni är sämst på att hjälpa mig :P :)

nu ska jag dra mig .

Ha de fint :) puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0