GHD !

Dagen slutade på våran salong . vi hade kurs på jobbet helt enkelt ! SÅ GRYMT !
jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR ghd's tänger .! jag gjorde annikas fina lockar med en sån tång och nu sitter jag med en i handen och ska faktiskt platta mitt hår snart ! jag är helt förälskad !
2000 kr fattigare , men den är värd vartenda litet öre !!!!!!!

bara för att vi hade en sån speciell kväll hade vi såklart lite speciella erbjudanden . !
så när man köpte en sån här fin förpackning med både tången , en skiva med info hur man gör osv , lite smink . ytterst lite men iallafall :D Allt detta plus en påse , en fin dessutom , där man förvarar tången när den är varm , även en liten egen ficka där man lägger sladden så den inte smälter . ( dom har tänkt på allt ) allt detta för 2000 kr !!! 


PLUS !!!!!
sen kommer vi till vårat grymma erbjudande .
man fick en liten söt väska med schampoo balsam , balsamspray , värmeskydd , två klämmor, resefön, en fönlotion...
på kööööpet !



allt detta för 0 kr. värde typ 850 eller va de va ! helt galet !!
nu vet ni iallafall en som e lycklig !!!

fast .... jag har fortfarande ett problem kvar . och det är balen !!!!
6 dagar kvar .. :( jag är jätte orolig hur detta kommer bli ?
snälla . har ngn en klänning i storlek 36 38 ? !!!! jag ber :( fan..


Kommentarer
Postat av: Lina

GRYYYYMT!

vilken färg på tånge har du nu då? :D

ja skall höra med en kompis om hon kan låna ut den och vilken storlek hon har. den är ljusblå?

Jätte fin klänning :)

2009-05-11 @ 22:25:33
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0