- Träningsdax !

då har man gjort klart louise frisyr ! =) hon blev så söt så =) och de kommer bli så fint till klänning å smink och allt !! :)
 ska bli kul :D

kommer säkert en bild om hon lägger in dom på datan ! för dom jag tog blev inte lika bra bild på ! så jag väntar på hennes . ;)

nu ska jag till ishallen och träna , och efter det så följer som sagt min going sara hem till mig ! :D ska bli kul kul :D
 och imorogn ska hon få ny hårfärg och bli sminkad å så på min skola =) Ska bli kul :)

sen ska jag följa med till torslanda , hem till Lina Fina , och låna en balklänning där ! så nu har jag två att välja på :D hihi ..

känns skönt ! tror ioförsig att den rosa är för kort :/ men men

nu måste jag åka .
ha en bra kväll :)

Sofia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0