- Studentfix !

okej , om jag säger såhär . söndag , måndag, tisdag ,
så kanske ni fattar hur nära det är nu !
jag börjar bli riktigt nervös ! jag springer runt och provar min studentmössa , kollar mig i spegeln , hur ska jag ha håret ?
 hur ska jag sminka mig , hur ska allt bliii ? :D
det blir som de blir ! det jag vet är att de kommer bli en sjuuuukt lång dag som kommer bli bäst !

igår var det ju mys med Lina! vi såg en film , i 30 min innan den hoppade till och texten blev åt helvete , så man fattade typ ingenting sen ! Men menm vi va glada fördet . för faan va brad pitt är nice :D
haha

nu ska jag snart åka med mamma till Kungsmässan för vi ska köpa blommor att plantera till studenten !
åh idag är det städning och iordning fix heeela dagen , fram till klockan 4 iallafall då jag börjar jobba =)
sen komer Annika vid 5 och vi jobbar till 12 =) wihoo säger jag då . för me loves her !

sen ska vi ut ikväll i kungsbacka en stund , har kommit på att de e jävligt smart att göra de efter jobbet!
de är kul at kolla läget och man behöver ju faktiskt inte dricka för att ha kul ;)
så vi har de så trevligt så ! !

efter de är de hem och sovaa , sen är det att klippa och färga becca som gäller , och även matte kommer hit , åh ska försöka hinna med pappa !!  sen är det fys + is på kvällen :)
nicenice !

nu ska jag åka med mamma !
snacka om att temat ska gå i rosa ? :D
hantverksfärgen är ju rosa :D och min mössa är ju med rosa detaljer så ska försöka få detta att gå igenom , vet u att mamma brukar ha rosa blommor med , så tror inte de ska bli några problem :D

ha en bra dag allihopa =)



ledsen att ni får stå ut med lite mkt egopics just nu ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0