- STUDENTEN !!!


nu har jag tid att berätta , efter en låååång dag på jobbet , eller inte så lång såå , men jag började 16 och slutade nu . 24.00 . och det har gått gaaaalet snabbt för fan va jag har städat och gjort ALLT idag ! jag va grym , fick massa komplimanger ;) haha . !

japp . om jag då ska berätta !
dagen började , jag gick upp klockan 4 . !!!!! eller kvart i om jag ska vara exakt , för jag vakna typ 10 gånger innan klockan ringde , och när klockan var kvart i 4 orkade jag inte somna om igen , när de va så nära :D

så jag gick upp , började fixa med allt som skulle fixas ! håret var hyffsat klart , men satte i mina fjärilar , krama upp lite mer lockar , sminkade mig , osv osv :)

sen körde pappa mig in till caroline i stan , partille typ , som hade våran champange frukost ! jag var bland dom första , så hjälpte till och fixa iordning med lite mat och sånt , och sen kom en efter en inrullandes ! GLADA SOM BARA DEN !

allt kändes så jävla overkligt . vet inte hur många gånger jag har sagt det , men de kändes som att vi "övade" inför studenten . för de kändes inte som att det skulle vara då ! helt sjukt !

vi åt , skrev i varandras mössor osv ! galet kul att ha allla söta hälsningar ,
och hör och häpna . 99% av alla hälsningar handlade om mitt skratt !!! :| jag är såå i chock . inte .
jag kommer nog aldrig få sluta att höra de :P fast de är ju inget negativt som skrevs som tur var ! !! :)

japp , sen såg vi en såååå söt film som jeanette hade gjort på klassen , från 1an till trean . och jag va faktiskt med på en bild :D hahaha ... skolkortet från trean ! sen va de bara massa bilder från 1an och tvåan . tråkigt att inte varit med dom på ngt för jag fatta inte så mkt :P men de va vldigt kul att se och väldigt fint ! vill komma på vilken låten var som spelades i bakgrunden , lina kanske kommer ihåg ?
de blir ju lätt klassens låt ! så fin och sorglig !!!!

jaajjamen , sen så var det mot bussen ., och mot skolan . där det blev samling med lärarna , kramisar och sen mot fotografering , sen blev det ännu mer kramar och skrik och tjoande ! sen så skulle vi upp i aulan . vilket blev en evighet av väntan ! vi satt i 1½ timma och väntade och de kändes som tre år. men efter lite spex och sång och annat så var det dags . MÖSSPÅTAGNINGEN ! Och sen va de att sjunga SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR

sen var det första klassen att springa ut , åh sen rullade allt på . jag sprang ut till massa fina vänner som tog emot mig med kramar och fina djur och blommor att hänga runt halsen .l ! så fint :D
åh jag får sånt lyckorus av att tänka tillbaks ! ! ! ! !

sen så efter mkt fotografering i folkvimlet så bar det vidare mot flaket , upp och hoppa på något som skulle bli det bästa jag vart med om  . vilken jävla känsla . jag sitter nu tre dagar efter (?) SJUKT ATT DE GÅTT SÅ FORT , ah iallafall ,tre dagar efter och jag har såååå ont i halsen fortfarande ! helt hes . haha men de va mitt mål !! och jag klagar inte . jag vill ha ont , för de påminner mig hela tiden om flaket , åh va vi dansa och va vi skrek och va alla vinka och aaah allt va så kul ! :D

sen så blev jag avsläppt sjuuuukt kissenödig för in bland allt detta hann vi dricka ganskaaa mkt :D
så på toa på vallhalla och sen mot syrrans bil som körde mig hem till studentmottagningen , där var det redan lite gäster och det ramla in mer och mer folk och som allt var vi runt 80 pers! !! riktigt kul med allt folk !!
men de va svårt att hinna med alla!! :P

efter lite mat (trodde jag skulle hinna äta sjukt mkt men hann inte helt enkelt ) så blev de massa dans och sång och sen så närmade sig klockan 10 och vi drog in till stan . mot gamleport som var slutet på dagen , det sämsta på hela dagen , men det blev ändå ett avslut som vi kommer minnas , ! Stölder , slagsmål , ambulanser , men va vi ledsna för det ? NEJ , folket åt på mcdonalds och jag sökte sovplats !
tobbe och andreas offrade sig och det blev en väldigt skön sömn (?) haha . !
hanna va snäll och föjde med mig så sen åkte hon hem till trollhättan på morgonen dagen efter!
trevliga pojkar det där !!!!

detta var min student . och ni som har den framför er , TA VARA PÅ VARJE MINUT !!!!!
så underbart så de finns inte . 

nu väntar lite bilder här under :)



Världens finaste Natta och Amanda!


Odén Hanna jag och Carro ! :D

 
Hela klassen !



Sofia is a lipsill! :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0