- Storstädning !

SOM jag har varit duktig !
är riktigt stolt över mig själv ;)

jag ska bara säga en snabb grej , efter att ha pratat massa med annika igår så inser jag att jag är för snäll mot människor som inte förtjänar det !!!!!!!!!
men va gör man , det är sån jag är , men får nog börja tänka efter lite innan jag säger ja till saker !
för jag är så trött på sånna som utnyttjar en bara för att man vet att jag är snäll ! nä de får va slut på det ! fast de kommer jag aldrig klara , man kan ju inte riktigt ändra sin livsstil bara sådär ! jag är den jag är ! men jag ska iallafall försöka :)

hade en jätte trevlig kväll med spank igår ! kan ju inte annat än att erkänna att hon är bäst ! ser fram emot våra framtidsplaner och hoppas verkligen att de blir av !

nu ska jag klippa min pappa :)

ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: annika

wooooow gumman !! :D DET ÄR VERKLIGEN RENT ! OMG, 1-0 till dig ;) you did it ! hihihi !!



Och det stänmmer.. du måste försöka , för annars blir du bar sårad om och om igen.. :(

och jag vill inte ha en ledsen fia <3

2009-05-24 @ 18:07:30
Postat av: oliven

hahah osså ska vi se hur länge ordningen på rummet håller ;)

2009-05-24 @ 23:16:01
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Lina

åååh, älksar ditt sminkbord!

Blev lite kär faktiskt. Skall nog ordnar nått bättre i mitt rum, eller kanske i lägenheten (A) haha

Mikael får väl spel på mig då :D

2009-05-25 @ 19:45:30
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0