- solen ?

Ligger hemma och slappar , väntar på Louise ! sååå seg !;)
men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge , och go är hon allt så jag kan allt vänta !

gick å la mig i solen .. as varmt var det . as gött :)
iallafall i tio min , sen kom VÄRLDENS regnmoln över mig och jag började frysa ! inte nice !

så nu är jag inomhus igen ;) tänkte städa lite till innan louise kommer !

ikväll ska Sara följa med mig hem ! för vi ska fixa hennes hår imorgon och förhoppningsvis hinna sminka lite med =)
åh sen på eftermiddagen är de kundpass , sen ska jag hem till Lina efter skolan , hon ska hjälpa mig med en av klänningarna =) hoppas att ngn av dessa två passar nu , för snart är det, väldigt  näääära ! !

nu ska jag fundera ut lite va vi ska göra med louise friss , för nu är hon snart på ingång !!

ha en fin dag ! =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0