- Saknad !

Ville bara ägna ett inlägg till två godingar !

Goding nummer 1 är Sara Sandberg ! Som flyttar till varberg ett tag ! :)
jag kommer att hälsa på dig stumpan ! i promise you ! och allt ska bli som vanligt för jag saknar det jätte mycket , känner inte igen något , absolut iiingenting är som förut och jag hoppas verkligen att det går att fixa tillbaks !
ulla är inte lika go som du ! ;) DU ÄR BÄST och du kommer fixa detta . trust you , trust me. . i love you










Goding nummer 2 är Emelie Elfgren !
som lämnar oss i boomerang och åkte tillbaks till sitt kära Stockholm idag efter träningen ! !
en glädjespridare mindre i laget, kommer sakna dig emelie , omtänksam glad go! ah ,
jag säger bara , tänk på oss ibland och om jag råkar dyka upp i sthlm så litar jag på att få träffa dig!!!









jag har kommit på att saknad är riktigt jobbig!
fast har också kommit på att saknar man någon så är det ett tecken på att man kommer ses igen ,
jag saknar min klass redan , men jag vet att jag kommer träffa dom igen , jag vet de , för alla var lika ledsna och alla ville verkligen bestämma en dag att ses ! vi hoppas på att de blir redna något i sommar =)
saknar mkt . saknar dig, saknar oss,

Kommentarer
Postat av: Lina

nästan en tår nu sofia! <3

2009-05-31 @ 23:13:31
URL: http://energetic.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu skall Ulla helvettet bort!!!!

Du vet att jag älskar dj Fia no mather what!!!!

Nästa år är det du och jag och jag VET att det kommer bli en toppen toppen säsong!!!!



Vi hörs stumpan PUUUUUSS (L)(L)

2009-06-01 @ 00:55:04
URL: http://mysecretside.blogg.se/
Postat av: Sthlm

Sööööt du e sofayyaa!! Jag kommer saknar dig meeed!! Jag kommer tom sakna ditt SKRATT! HAHAH !

Lova att hojta till nästa gång du kommer hit! Annars ses vi säkert i slutet av sommaren när jag kommer o hälsar på! =D Pussokraam

2009-06-02 @ 11:55:38
URL: http://emelieelf.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0