- Plattång Säljes !

Min kära, grymma plattång måste nu säljas !
Med tanke på att jag köpt min stylingtång för 2000  kr så har jag ju min vanliga plattång kvar !
Kostade 1000 kr men säljer den nu för 500 kr . har haft den i ett halvår ungefär och ni som känner mig vet ju att jag inte plattar mitt hår speciellt ofta , tar sån tid ! men iallafall håret blir grymt rakt och ni får gärna låna den och prova så ni ser att jag inte lurar er !
den är jätte bra !! =)

den går upp till 200 grader , men jag rekomenderar er att sätt värmen på 190 grader som mest , då håret har en smältpunkt på 205 grader! om man vill platta luggen eller någon yngre som är rädd för värmen så går den att ställa in på allt mellan 120 - 200 grader =)


Kommentarer
Postat av: sofie

jag kan testa=)

2009-05-16 @ 08:44:23
URL: http://sofiehilmersson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0