- orange orange orange !

imorgon slår mina önskar in !
jag ska få lååångt oranget ( kopprigt ) hååår !
se inte pippilångstrump framför er för då blir ni besvikna ;)
jag ska lägga upp en bild på resultatet , jag lovar !

idag har vart en go dag !
asså jag är så glad. nu är det lixom 6 jävla dagar kvar , och nu ska ni få ännu en berättelse om hur dagarna kommer se ut .
 hahah ..planerna har ju faktiskt ändrats lite =)

imorran ska jag vara på salongen klockan 8 på morgonen !! FUNFUN , för då ska jag börja ävnetyret mot my new me !
ny hårfärg . åh helt ny kalufss . om ni har sagt att jag har haft fluff förut så är det verkligen fiafluff som kommer fram nu ! ;)
kommer nog vara där riktigt länge , och efteråt , på kvällen - eftermiddagen ska jag först åka hem till annika å visa upp mitt nya jag , sen ska jag klippa tobbe , om jag inte ser ut som ett as . haha ! ;)

sen är de faktikst fredag , och då jobbar jag till 16 och kommer på direkten åka hem till Lina i torslanda och mysa med film och såå !! :D ska bli mysigt , de behöver jag och hon , om hon nu är frisk , hon har fåt ögoninflammation och allt man kan ha ! den stackarn <33333

lördag morgon är jag ledig , då ska jag nog försöka ta de lugnt . för sen på kvällen ska jag och Annika stänga ! FETT nice ! vi kommer va så duktiga och kommer va så kul och bra på samma gång .
yes yes !!!
så då åker jag hemåt vid 00.00 om vi inte bestämmer oss för att gå ut , knasiga som vi är , ;)

på söndag är enda planerna , klippa becca , matte , och pappa . ganska mkt planerat ändå ;) plus att jag ska handla inför måndagen ! =)

sen på måndag ska vi till marsstrand som sagt . träffas 9 i skolan och städa skåpen och sen dra oss mot marstrand runt 11 i 4 bilar =) mys ska de bli , ska grilla och äta pasta sallad och sånt =)
as mys sja de bli .
sen missar jag tyvärr kba bal ! men man kan inte vara överraltt . ni får ta mkt bilder så jag ser hur fina ni är :)

sen är de faktiskt tisdag , dagen före dagen  ! då vi ska börja skolan kl 1 och bara sminka oss inför kvällens middag som börjar 7 . alltså väldigt grundlig sminkning ;)

sen ska vi sitta där , till runt 10 kan jag tänka mig , kommer bliu utdelat olika stipendier och sådant :)

sen så är de så mkt som STUDENTDAGEN !
helt galet . alltså hade vi sista skoldagen idag ???
helt galet . och jag gjorde nina så de va kul :)
klipp och sling , hon blev ljusare helt enkelt :) två olika blonda :)
jajjamen ! så blev de med det ! Och nu sitter jag här och ska snart sova . endast 7½ timmar kvar tills jag inte är brunett längre ! helt galet :D
jag är glad glad glad . det sprider sig så mkt glädje runt dessa dagarna ! !
och det ligger ute så fina filmer från balen som jag ska ladda ner och lägga på en dvd tänkte jag :) as kul att ha som minne ! alla va sååå fina och alla hälsar och det är som att ha kvällen i repris på  band föralltid ! ! :)

nu ska jag faktiskt sova , så de går snabbare . de gick ju sådär när jag skulle sova vid 11 innan balen , jag somna typ runt 1 !! och inatt blev de typ halv 3 ! herregud jag måste ändra vanor !!!

jag ska somna innan 12 idag ! PUNKT SLUT !



today brunette , tomorrow orange ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0