- ORANGE HAIR ORANGE HAIR !

DONE
and i looooove it .
har aldrig tyckt om mitt hår så mkt som jag gör nu , och då är jag hårlover !  my own hair lover . ! Men herregud , va har de vart att tycka om ? detta är ju sååååååååå grymt mkt snyggare !

tänkte egenltigen inte lägga in en bild för det är roligare att se mig iv erkligheten ! Men nu när jag ändå skriver så tänkte jag lägga in en bild !
vara lite snäll !

Imorgon är det jobb som gäller , och mitt hår kommer skära sit till kläderna ! hahaha ...
sen ska jag träna på kvällen med annika , och sen åka hem till lina på myskväll ! hon kommer nog dö när hon ser mitt hår:D iwhoooo :D

5dagar till studenten , provade studentmössan till mitt hår . GOSH , så snyggt ! !!! !
jag dör !

ah åh idag var jag ju som sagt på salongen hela dagen ,lisa blev sååå fin , med långt blondt hår och mitt är så långt och så tjockt och så mkt orange ! jag älskar de , och kollar mig i spegeln heeeela tiden :O

sen åkte jag hem , åt grillat med familjen , och sen helt plötsligt ringde det på dörren , då var det tobbe som hade letat upp min adress på hitta :D haha . blev lite chockad trodde han skulle höra av sig om adressen så mitt rum såg ut som ett krig ! haha , men men så kan det var !
sen så kom annika hit å hämtade mig och vi åkte å hyrde film :) åh satte oss och såg på australia hemma hos mig :)
och sen åkte hon hem för en halvtimma sen ungefär :)

hon ska börja 8 imorgon , och jag börjar 11 och vi slutar 16 båda två å ska då på danspasset på friskis :) mys på det !

nu ska jag faktiskt försöka sova . !
vet inte om jag ska lägga ut en bild . ni kanske bara blir besvikna ! fast då blir de en överraskning sen när ni ser mig , de e sååå coolt i verkligheten verkligen ! 
me loveeee !



godnatt


Kommentarer
Postat av: Lina

jag säger det igen, GRYMT!

du skall lära mig en sak sen! :)

hur man får på facebook att man skrivit i bloggen :)

puss love

2009-05-22 @ 10:42:20
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0