- Marstrand!

Herreguuuud , vilken underbar dag vi hade med klassen , sjukt bra väder och ett underbart gäng "!
fick en försmak av vad som komma skall på onsdag . kom några tårar ner för min kind när amanda började gråta . kommer bli sååå jobbigt !
tycker verkligen om folket och kommer sakna ALLA ! !

vi var hemma så att jag precis hann att titta på några som var jätte fina inför balen i kba =)
och den åkte jag hem och fixade lite inför studenten ! provat alla grejer ikväll och de känns inte bra ?
vet inte varför , men känn inte fint ! men de blir nog bra på onsdag ! =)

jag funderar på att vara duktig för en gångsskull !
för jag har aaaaldrig lyckats innan när jag sagt att jag ska sova . kommer verkligen inte till sängs innan 2 . eller släcker asså .

men idag , nu SKA Jag !
innan 12 . ska bara ta bort sminket och så åh sen ska jag faktiskt sova !
har mkt att göra imorgon innan jag ska till skolan vid 3 .

systemet
kmässan
lämna pengar till jennifer
och jag vet inte allt ! :P

jaja . ska iallafall försöka säta klockan på halv 10 
någon sovmorgon måste jag ju ha om jag ska klara av onsdagen ;)

godnatt alla !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0