- ljusare och ljusare !

det börjar finnas lite hopp här !
Louise är fan min ängel!! BÄST BÄST BÄST !!!!
kommer bli svårt att tacka henne alltså !

har haft panik hela kvällen ! men nu har jag hittat en klänning , dock kan den vara lite för kort , men det får gå i värsta fall ! louise kommer vara så snygg ändå ! får hoppas den passar . annars vet jag faktiskt inte vad nästa är . Lina skulle kolla på en ljusblå och det vore ju as bra om vi kunde prova den också . om hennes kompis vill låna ut den ! =)

nu vill jag på bal och hoppas på en lyckad kväll ! det är faktiskt bara 6 dagar kvar !
imorgon ska jag fixa håret ! skööönt .
så nu ska jag gå in i duschen och prova mina nya produkter och platta hela håret finfint ! så de är lätt att färga imorgon =)

efter skolan imorgon ska jag nog träffa louise :D hon ska få prova min nya tång . ! den e  så grym ! :D får se va för fint vi ska göra med hennes hår =)

har en liten rolig sak att berätta .
 om man söker på toupema belgal på google. så kommer de upp en bild på mig (A) hahaha :D kul cykel hjul !

ha en bra dag imorgon ,

Puss & Kram

Sofia


Kommentarer

Vad har du på hjärtat? :) :

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0